Matrak Mesajlar
Sayfamızda birebir kullanılan özel mesajları bulabilirsiniz. Diğer sayfalara da bakmayı unutmayın. Yorum bölümüne yazarak siz de mesajlarınızı paylaşabilirsiniz ;)Daha fazla mesaj için mesajlar.info sitesini ziyaret edin.
Üff yavrum,anam,yalarım,yutarım...Sayın abonemiz lütfen ürkmeyiniz bu Telsimin motivasyon mesajıdır.Biz buna cep-taciz diyoruz. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Aşk bir muz kabuğuna benzer.Basarsan ayağın değil hayatın kayar… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Geçen gün kazı kazandan kaz kazandım. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Bir arabam olsun 1000 lira borcum olsun.Nasıl olsa satınca öderim… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Bir adam durmadan patates yiyormuş bir gün kapı çalmış.Kim gelmiş?Gına gelmiş… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Dun gece seni o kadar aradim ki, soguk vucuduma dokunmani o kadar istedimki, yataga sensiz ve cirilciplak girmek zorunda kaldim! Neredeydin benim canim pijamalarim... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Cok iyi halk oyunlari oynayan bir kazana ne deriz?...Iyi oynayan kazansin!.. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Ben senin için ölmeyi bırak yaşarım bile… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Uzun lafın kısası:tabii ki U.L (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Bana 1 Harf Öğretene ben 15 Harf Öğrétip Artistlik Yaparım… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Seni her gördüğümde gözlerim dolar, kulaklarım euro... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Hayatta üç arkadaş vardır,biri ekmek gibidir har zaman ararsın ,biri ilaç gibidir gerektiğinde ararsın,biride mikrop gibidir o gelir seni bulur. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Bu yumurtayı sahanda mı yersin yoksa deplasmanda mı… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Sizin arabanız ne malı? İngiliz malı.Bizim ki de klimalı… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Elime aldım salladim salladim tam fiskiracaktiki hemen agzima aldim coca cola hayatin tadi... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Kendim için bişey istiyosam namerdin Allahım Anneme guzel bi gelin nasip et!!Aminnnnnn (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Onun vicdanı tertemizdi,çünkü onu hiç kullanmadı… (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Ne yersen ye asit yapar ağzında FALIMA gerek yok zaten dişin yok ağzında..:) (engüzelmesajlar.com - 2011-05-11)
Önemli olan saman altından su yürütmek değil, samanı toptan yürütmek. (engüzelmesajlar.com - 2014-05-30)
Hayatta iki kör tanıyorum; 1.si senden başkasını görmeyen ben, 2.si beni göremeyen sen... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin... (engüzelmesajlar.com - 2014-01-18)
Dünya delikanli olsaydi, yuvarlak olmazdi... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)
