Komik Mesajlar

Sponsorlu Bağlantılar
Sayfamızda birebir kullanılan özel mesajları bulabilirsiniz.Diğer sayfalara da bakmayı unutmayın. Yorum bölümüne yazarak Siz de mesajlarınızı paylaşabilirsiniz ;) Daha fazla mesaj için engüzelmesajlar.com ziyaret edin.

Hey garson bana kalbim kadar yanık bir döner, düşüncelerim kadar karışık bir salata ve acılarım kadar koyu bir kahve getir. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Nescafeler bile ikisi hatta üçü bir arada, ben hala yalnızım. (mesajcı - 2014-05-16)

Abi bi sen bayarsın bi de celal bayar... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Sayın abonenemiz son dönem faturanız 96.875.500 TL dir.lütfen yarına kadar ödeyiniz. Teşekkürler. (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

Sevgilim seni tv kumandasından, futbol topundan, pazar gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemiş miydim? :p (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Sayın abonemiz aldığımız şikâyet doğrultusunda bir abonemizi rahatsız ettiğinizi saptadık lütfen abonemizden özür dileyiniz. (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

1964 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur! (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Erkekler park yeri gibidir. İyilerin hepsi kapılmıştır... (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

Sana bir şey söyleyeceğim, ama sakın üzülme;
dün doktora, gittim böbreğimde kum, kalbimde seni buldular!... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Seni, TC. kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmenden dolayı ömür boyu kalbime hapsediyorum... (engüzelmesajlar.com - 2011-06-07)

Bu güzellik, bu zekâ, bu akıl, hele şu anlam dolu gözlerin büyüsü, Allah bütün güzellikleri bir yerde toplamış. Neyse kendimden çok bahsettim eee senden naber? (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Bazı kızlar öyle bir yürüyor ki yoğurt kovasını beline bağlasak 10 metre sonra ayran olur :) (feride feyza selcan - 2013-09-10)

Erosun oku bitmiş çalı çırpı atıyomuş o yüzdenmiş bu ottan aşklar... (engüzelmesajlar.com - 2014-02-21)

Ne yersen ye asit yapar ağzında FALIMA gerek yok zaten dişin yok ağzında..:) (engüzelmesajlar.com - 2011-05-11)

Sen bir meleksin, dağda gezen ineksin, ot veririm yemezsin, Allah belanı versin (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

Yakamda kırmızı bir yaka mikrofonu olacak...Beni öyle tanırsınız. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Aşk bir muz kabuğudur, dikkat etmezsen ayağın değil, hayatın kayar... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Adamın boyu 1,55 karşıdan gelen 1,85'lik kızı kesiyor. Hadi Allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok (budur - 2014-01-27)

Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yaptık bir çocukluk, olduk üç çocuk... (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur... (engüzelmesajlar.com - 2014-01-18)

Elimde Japon yapıştırıcım var ama yapıştırmaya japonum yok!!! (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim ki , yatağa sensiz ve çıplak girmek zorunda kaldım! Nerdeydin canim pijamalarım.. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim... (engüzelmesajlar.com - 2014-01-18)

Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın... (engüzelmesajlar.com - 2014-03-19)

Seni her gördüğümde gözlerim dolar, kulaklarım euro... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-17)

10 TL'niz bir günde 1000 tl olsun ister misiniz ? Yapmanız gereken şey 990 TL bulup üstüne eklemeniz... (engüzelmesajlar.com - 2014-03-06)

Başkalarının seni ezmesine izin verme ehliyet al, sen onları ez... (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

Oğlumun adını mafya koydum artık ben de mafya babasıyım. (engüzelmesajlar.com - 2011-05-27)

en güzel mesajlar

Komik Mesajlar : 87 Kayıt

YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Son Mesaj Yorumları

isimsiz : Super begendim
Isimsiz : KALBIMI KIRDIN O DEDEMDEN HATIRAYDI :(
nergis : güzel
funda : Hem komik hem ilginç
GÜLBEN : KLASİK AMA SAÇMA
zeynep : mesajlarınız süper yaaaa,...
irem : çok süper devamı yokmu bide benden zorla güzellik olmaz estetikle olur.
irem akıllı : vallahi çok süper
SSÜMEYYEE : SÜPERLER YA
isimsiz : ce ceyli cala cula camburleyli cap cup
isimsiz : mesajlarınız gerçekten çok komik
latife : ben deli bir aşık elimde çatal kaşık aşkı yedim bitirdim sanada kaldı bulaşık