Ay Allah'ın Resulu ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Ay Allah'ın Resulu


Ey Allah'ın Resulu,
Elçisi,gülü.
Peygamberler'in sonuncusu
HZ. muhammed'im

Sende gördük,
Şefkati,merhameti,hikmeti.
Sen gösterdin.
Helalinden kazancı,güvenilen inancı.

Çocukalrı sevmeyi,
Sevgiyle yanmayı,
Sen öğrettin.
Ey Allah'ın Resulü
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

yasmin: daha duygusal şir yazılmalı ya
aysegül: çok güzel
aysi: çok güzel
FUNDA UVAT: Ödev için haaaarika
aygül: yani harika olmuş 10 numara 5 yıldız harika tamda peygamberimizi anlatıyo
dilan sayın: çok güzel bi şiir
safiye: çok güzel olmuş
hüseyin: cok guzel
aslıhan güner: süperrrrrr mükemmel herkese tafsiye ederim by
Eren Kılıç ;): Bu Şiir çok yardımçı oldu bana çook tşekkür ederim :AD::DDDDD hsjsjsjs
Burak :): süper...
ebru: çok güzel
emin: mütiş
berhan: tek kelimeyle mükemell
aydanur erdoğan: süper
Tuba ortak: ya bu harika bir şey :) :) :)
Resul Bozkurt: Biraz daha dikkat etsen 10 numara5 yıldız fakat çocukalrı değil çocukları yazman gerekirdi.bir de başlığı Ay Allah ın Resulu yazmışsın.O da Ey Allah ın Resulü olacaktı teşekkür ederim.
şukran aybek: bu şiir cok guzel
memet: güzeeeeeeel
memet: çok güzel
emine: ehh güzel
allahın biricik kulu: ey yüce rabbi sana binlerce kere şükür
emel: kim yazdıysa gerçekten çok güzel omuş
öykü akman: çok beyendim
aysun: Çok kısa ve HZ. Muhammedin "m"si küçük ama güzel
rümeysa b: teşekkür ederimmmmm
zehra bilgin: çok güzel bir şiir
hilal: cook guzelll
Kübra KARAARSLAN: Çok güzel.
öznur: çok güzel
tarık: ne güzel şiir
melek: çok beğendimmmmm
oktay çayır: çok güzel kim yazdıysa eline sağlık
ada: çoooooooooooook ama çoooooooooooook güzell işime çok yaradı
didem: Çok güzel bir şiir
ahmet: çok güzelmiş
prenses: Ey Allah'ın Resulu, Elçisi,gülü. Peygamberler'in sonuncusu HZ. muhammed'im Sende gördük, Şefkati,merhameti,hikmeti. Sen gösterdin. Helalinden kazancı,güvenilen inancı. Çocukalrı sevmeyi, Sevgiyle yanmayı, Sen öğrettin. Ey Allah'ın Resulü
ebru: çok güzel bir şiir çok beğendim
rabia: bu şiir bence çok güzel bir şiir işime yaradı PEYGAMBERİMİZE duyduğumuz sevgi bu şiir de var çok güzel bir şiir çok beğendim
ebrar: sizde okuyun derim
tuana besli: çok güzel bir şiir herkese tavsiye ederim
enes: yazım yanlışı çok ama çok güzel
önemli değil: çok güzel bi şiir bayıldım yazanın elleine sağlık
melike: işime çok yaradı.ödevimi yapmama yardımcı oldu.işşallah pana yarışmasındada bizim sınıf kazanır. işşallak
sedaa: çok ğüzel
merve aşan: ben merve çok beğendim kısa ama anlamı çok
anıl sayı: Guzel bir siir
Furkan Emir TOSUN: Ey Allah'ın kulu GÖZDE ORAK yazan elleriniz dert görmesin
Taner: Çok Guzelllll !!!
yagmur: çok güzel ve aglayasım geldi
Reyyan EREN: Çok güzel
semih: cok guzel
harry styles: very beautiful poetry
gizem: çok güzel bir şiir
rüveyda: ne kadarrrrrrrrrrrrrr güzelllllllllll
NEHİRNUR BALIKÇI: ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ
Zeynep: Keşke daha uzun olsaydı ama güzel
mahmıd: güzel
ÖZNUR DİMEN: ÇOK GÜZEL...TÜM MÜSLÜMANLARIN KUTLU DOĞUM HAFTASINI KUTLUYORUM...
Bünyamin türkoğlu: çok güzel bir şiir hoca performansa verdi büyük bir ihtimal kabul etcek
dilara yağmur: tek bir kelimeyle mükemmel
seda: mutişşş... çok beğendım zaten lazımdıda
Sponsorlu Bağlantılar