Çünkü O Benim Canım Peygamberim ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Çünkü O Benim Canım Peygamberim


Ey Allah'ın Resulü
Güzel yüzlü,Nur yüzlü
Gül kokulu efendim
Çünkü O benim canım Peygamberim

Savaşlar girdin savaştın
Allaha da yalvardın
Müminleri okşadın
Çünkü O benim canım Peygamberim

İyiliklerin doldu taştı
Düşmanlar seni çok kıskandı
Namaz kıldın,dua ettin
Çünkü O benim canım Peygamberim

Sabredin,Sabredin,Sabredin
Hiç ama hiç pes etmedin
Allah kimseyi yarı yolda bırakmaz dedin
Çünkü O benim canım Peygamberim

Senin sayende öğrendik bu dini
Dört Peygambere dört kitap indi
Her zaman heryerde ismini anarım
Çünkü O benim canım Peygamberim
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

banu: Güzel! Peygamber ve Allah dinimizin en önemli kavramlarındandır! Namaz kılalım, dua edelim, hiç günah işlemeyelim , sevelim-sayalım onların yolundan gitmek için şeytanı kovalım!! HZ.MUHAMMED'İMİZE SELAMLAR EYY YÜCE ALLAHIM NEBİLERİN SENDEN MEDET İSTEDİĞİ ALLAHIMM!Bize her zaman doğru yolu göster. günahları affet Sevapları arttır Tövbe edenleri affından eksik etme allahım (HII BU ARADA ŞİİRİNİZE BEYILDIM)
hamidenur: Çok beğendim okulda bu şiiri okudum 1. Seçildi
Rumeysa Nur SAĞAY: çok sevdim
cemre yavuz: çok güzel şiirler eklemişsiniz,ama llütfen daha kısa yazın.
EBRAR: ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR. BAYILDIM. HARİKA...
asena: çok güzel bir şiir adı üstünde MUHAMED
Sponsorlu Bağlantılar