Köfte Süper Olmuştu Yanında Da İki Çay İçtim ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Köfte Süper Olmuştu Yanında Da İki Çay İçtim


Bilirim bunlar yenmez pek sıhhî değildirler,
Aldık ekmek arası, bayağı nefistirler…

Aleni satılıyor, hesaplı yeniliyor,
Rağbet bayağı fazla şahsıma yakışmıyor…

Eşek de iyi hayvan gerçi eti yenmiyor,
Neyse bu sefer oldu, hatalar yapılıyor…

Biz bir veterineriz gözden kaçabiliyor,
Boynumuz kıldan ince, anladım yakışmıyor…

Mehmet Tevfik Temiztürk
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

Henüz yorum yazılmamış, ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
Sponsorlu Bağlantılar