Ormanlar ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Ormanlar


Ne güzeldir ormanlar,
Cıvıl cıvıl kuş sesleri.
Çoğu zaman huzur yeri,
Ormanlarımızı koruyalım,
Aman ateş yakmayalım,
Kirletmeyelim doğamızı,
Çünkü tüm canlıların yaşam olanı.
Koruyalım ormanlarımızı,
Sevelim doğamızı.
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

Sena Bayramoğlu: Şiir çok güzel ama çok kısa
Yasemin: Harika. Söyliyeyim. Söz. Bulamıyorum
çok güzel: çok beğendim
emir: Çok guzellll
suat salim: Hiç güzel değil
hejan: çok güzeelll
Sponsorlu Bağlantılar