Benim Biricik Öğretmenim ŞİİRİ
Sponsorlu Bağlantılar
Benim Biricik Öğretmenim
Nasıl öderiz hakkını
Söylesene öğretmenim
Ben sizi çok sevdim
Benim canım öğretmenim
Bize bazen kızarsın
Ama haklısın
Ettik biz bir şapşallık
Affedin bizi öğretmenim
Elbet bir gün ayrılacağız
Önemli olan o değil
Hakkınızı ödeyemem
Benim biricik öğretmenim...
YORUM YAZ
Benzer Şiirler
Şiir Etiketleri
Yazılan Yorumlar
ilknur sima tora: çok güzel
azime tolu: çok güzel bir siirmiş
busenur kızgut: ben bunu çok sevdim çok güzel bunu defterime bile yazdım öğretmenime okudum çok sevdi
zazaza: ayrılmayacağız öğretmenim nasıl o önemli değil
burcu güel: şiir güzel degidi hiç begendim
ebru: çok kötü olmus ama yazanın eline saglık
halil: Çok güzel
bünyamin şahin: öyle güzeldi ki yatakta ağladım
ela sarıvaz: bence çok güzel
berat: tam benim istadiğim gibi
DAMLA: ÇOK GÜZELDİ
BAHAR ÖKMEN: ÇOK ÇOK BEYENDİM
bahar kaya: çok çok beyendim
bahar: çok çok beyendim
bahar: çok güzel
emre: çok guzel
berat: cok güzel
talat: iyi ama kısa
talat: çok iyi
semih: harikasın
yok: çok güzel kardeşimin işine yaradı
bjkli kardeşler: ben ve kardeşim çok beğendik kardeşmin hocası da beğenmiş
Esat yiğit: çoooooook güzel öğretmenim çok mutlu olacak
şevval: ben bu şiiri çok beğendim yazdım 3. kıtaya kadar öğretmenler gününde öğretmene vericem
Öykü: Çok güzel şiir hem biz bu şiiri sınıfça okucağız
memetali oğurol: hhaarika
sevgi: guzelmiş gerçeken
zeyneb: bu şiir tamda bizim aradığım gibi
Beyza Bayhan: çok güzel kim yazdıysa ellerine salık öğretmenim çok beğenicek
bestegül: güzellllllllllllllllllllllll
raziye: bende ödevim için kullandım ve çok güzel bir şiir harika çok güzel yazlmış mütiş bir şiir tek kelimeyle ba-yıl-dım
sude naz: 10 numara 5 yıldız brawoooo :)
zubeyde: Super ya kelimeler yermez
muharrem: bence çok güzel bir şiir
kamuran: çok çok güzel bir şiir
ece soylu: çoooooooooooooook güzel bir şiğirdi
Şevval düzel: Çok güzel
ece: çok güzel
serife: kısa olmasa keşke
mardinili: güzel bir şiir beğendim
alper kaya: ççok güzel ben bunu ödevim için kullandım.
kübra: ennnnn güzelll şiiiir muhteşem inanılmaz
adem sahin: İşte öğretmen sevgisi budur
ŞEYMA ERTEKİN: Bu şiir tam benim istediğim.Hemde şiir çok güzel olmuş.
NEZAKET: ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEGENDIM BU SİTEYİİİ
ilayda: guzel şiir
miray: 2. kıtayı nasıl okuyak
hatice gunduz: Sapsallik tarafi kotu olmus ama ben bu siiri oretmenime okuyacagim tesekkurler
yılmaz: çok güzel olmuş teşekkürler yazan kişiye
ASLI DENİZ: MERHABA BEN İSTANBULDAN YAZIYORUM BU ŞİİRİ ÇOK BEGENDİMBU SİTEYE HERKESİN GİRMESİNİ TAVSİYE EDİYORUM OKUYUN YAZIN EZBERLEYİN BEN HEPSİNİ YANİ 3 NÜ OKUDUM YAZDIM EZBERLEDİM HEPSİNDEN 5ER T6ANE YAPTI SİZEDE TAVSİYE EDİYORUM
ÖZGE AYDIN: BAYIL DIM MÜTİŞ BU SİTEYE BAYILIYORUM BAYYY
ÖZGE: MERHABA ARKADAŞLAR BU ŞİİR ÇOK GÜZE OLMUŞ SİZİNDE OKUMANIZI YAZMANIZI VEYA EZBERLEYİN BEN 5 KERE OKUDUM 1 KERE YAZDIM YANİ SİZE BU ŞİİRİ TAVSİYE EDİYORUM
şerife yalçınkaya: süper bir şiir ve komik
ceyda nur: çok güzel çok duygusal
senemnur: süper
Eda: Çok güzel
ülfet: çok duygulandım
Öğretmen: BEN ÇOK BEĞENDİM ÇOK GÜZEL ÖĞRENCİLERİM YAZDILAR ÇOK SEVİNDİM.
eda: Ben bu siiri çok beyendim.bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.
eda: Ben bu şiiri cok beğendim.bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.
gamzenur: harika bir şiir
irem soylu: çok güzel bir şiir *********
songül: çok çok güzel gerçekten beyendim
inci: Harika
Sude Reyyan BABACAN: Çooooooook beğendim
Su: Çok güzel tsk edrmn
kerem: süper çok beğendimm
Esma Nur Mercan: Fena güzel çok güzel..pazartesi öğretmenler günü olduğu için öğretmen bize resimli bir kağıt verdi.bizde onu boyadık, ve bu şiiri yazdım acaba öğretmenim beğenecek mi?
Sude Reyyan BABACAN: Çok beğendim öğretmenime bunu yazacağım.
ece: mükemeeeel
bahar aydoğdu: bence güzel
güldane: çok güzel hocam beğendi
NESLİHAN SERPİL KOÇ: HARİKA YAZMISSIN ÇOK GÜZEL HARİKA
nisanur ibiş: çok güzel ben bunu öğretmenime yazacağım.
ayşenur: çok güzel olmuş
esmanur ışıkhan: çok güzel bir şiir
sindrella asil: çok güzel bir şiir çokta anlamlı
Niyazi: Şiir çok güzel
bulamassınız iki: çok güzel bir şiir herkes beğensin her bir kıtasıda çok ama çok güzel bir şiir herkes bu şiiri öğretmenine yazsın ve süslesin
ilayda elma: Çok güzel yazmış kim yazdıysa ağzına sağlık
Nurhayat Altun: çok güzel bir şiir
ZEKİ DÖNMEZ: güzel ve duygusal bir şiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir
seven: Çok kısa ama güzel
azime tolu: çok güzel bir siirmiş
busenur kızgut: ben bunu çok sevdim çok güzel bunu defterime bile yazdım öğretmenime okudum çok sevdi
zazaza: ayrılmayacağız öğretmenim nasıl o önemli değil
burcu güel: şiir güzel degidi hiç begendim
ebru: çok kötü olmus ama yazanın eline saglık
halil: Çok güzel
bünyamin şahin: öyle güzeldi ki yatakta ağladım
ela sarıvaz: bence çok güzel
berat: tam benim istadiğim gibi
DAMLA: ÇOK GÜZELDİ
BAHAR ÖKMEN: ÇOK ÇOK BEYENDİM
bahar kaya: çok çok beyendim
bahar: çok çok beyendim
bahar: çok güzel
emre: çok guzel
berat: cok güzel
talat: iyi ama kısa
talat: çok iyi
semih: harikasın
yok: çok güzel kardeşimin işine yaradı
bjkli kardeşler: ben ve kardeşim çok beğendik kardeşmin hocası da beğenmiş
Esat yiğit: çoooooook güzel öğretmenim çok mutlu olacak
şevval: ben bu şiiri çok beğendim yazdım 3. kıtaya kadar öğretmenler gününde öğretmene vericem
Öykü: Çok güzel şiir hem biz bu şiiri sınıfça okucağız
memetali oğurol: hhaarika
sevgi: guzelmiş gerçeken
zeyneb: bu şiir tamda bizim aradığım gibi
Beyza Bayhan: çok güzel kim yazdıysa ellerine salık öğretmenim çok beğenicek
bestegül: güzellllllllllllllllllllllll
raziye: bende ödevim için kullandım ve çok güzel bir şiir harika çok güzel yazlmış mütiş bir şiir tek kelimeyle ba-yıl-dım
sude naz: 10 numara 5 yıldız brawoooo :)
zubeyde: Super ya kelimeler yermez
muharrem: bence çok güzel bir şiir
kamuran: çok çok güzel bir şiir
ece soylu: çoooooooooooooook güzel bir şiğirdi
Şevval düzel: Çok güzel
ece: çok güzel
serife: kısa olmasa keşke
mardinili: güzel bir şiir beğendim
alper kaya: ççok güzel ben bunu ödevim için kullandım.
kübra: ennnnn güzelll şiiiir muhteşem inanılmaz
adem sahin: İşte öğretmen sevgisi budur
ŞEYMA ERTEKİN: Bu şiir tam benim istediğim.Hemde şiir çok güzel olmuş.
NEZAKET: ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEGENDIM BU SİTEYİİİ
ilayda: guzel şiir
miray: 2. kıtayı nasıl okuyak
hatice gunduz: Sapsallik tarafi kotu olmus ama ben bu siiri oretmenime okuyacagim tesekkurler
yılmaz: çok güzel olmuş teşekkürler yazan kişiye
ASLI DENİZ: MERHABA BEN İSTANBULDAN YAZIYORUM BU ŞİİRİ ÇOK BEGENDİMBU SİTEYE HERKESİN GİRMESİNİ TAVSİYE EDİYORUM OKUYUN YAZIN EZBERLEYİN BEN HEPSİNİ YANİ 3 NÜ OKUDUM YAZDIM EZBERLEDİM HEPSİNDEN 5ER T6ANE YAPTI SİZEDE TAVSİYE EDİYORUM
ÖZGE AYDIN: BAYIL DIM MÜTİŞ BU SİTEYE BAYILIYORUM BAYYY
ÖZGE: MERHABA ARKADAŞLAR BU ŞİİR ÇOK GÜZE OLMUŞ SİZİNDE OKUMANIZI YAZMANIZI VEYA EZBERLEYİN BEN 5 KERE OKUDUM 1 KERE YAZDIM YANİ SİZE BU ŞİİRİ TAVSİYE EDİYORUM
şerife yalçınkaya: süper bir şiir ve komik
ceyda nur: çok güzel çok duygusal
senemnur: süper
Eda: Çok güzel
ülfet: çok duygulandım
Öğretmen: BEN ÇOK BEĞENDİM ÇOK GÜZEL ÖĞRENCİLERİM YAZDILAR ÇOK SEVİNDİM.
eda: Ben bu siiri çok beyendim.bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.
eda: Ben bu şiiri cok beğendim.bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.
gamzenur: harika bir şiir
irem soylu: çok güzel bir şiir *********
songül: çok çok güzel gerçekten beyendim
inci: Harika
Sude Reyyan BABACAN: Çooooooook beğendim
Su: Çok güzel tsk edrmn
kerem: süper çok beğendimm
Esma Nur Mercan: Fena güzel çok güzel..pazartesi öğretmenler günü olduğu için öğretmen bize resimli bir kağıt verdi.bizde onu boyadık, ve bu şiiri yazdım acaba öğretmenim beğenecek mi?
Sude Reyyan BABACAN: Çok beğendim öğretmenime bunu yazacağım.
ece: mükemeeeel
bahar aydoğdu: bence güzel
güldane: çok güzel hocam beğendi
NESLİHAN SERPİL KOÇ: HARİKA YAZMISSIN ÇOK GÜZEL HARİKA
nisanur ibiş: çok güzel ben bunu öğretmenime yazacağım.
ayşenur: çok güzel olmuş
esmanur ışıkhan: çok güzel bir şiir
sindrella asil: çok güzel bir şiir çokta anlamlı
Niyazi: Şiir çok güzel
bulamassınız iki: çok güzel bir şiir herkes beğensin her bir kıtasıda çok ama çok güzel bir şiir herkes bu şiiri öğretmenine yazsın ve süslesin
ilayda elma: Çok güzel yazmış kim yazdıysa ağzına sağlık
Nurhayat Altun: çok güzel bir şiir
ZEKİ DÖNMEZ: güzel ve duygusal bir şiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir
seven: Çok kısa ama güzel
Sponsorlu Bağlantılar