Ailem ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Ailem


Ailemiz 4 kişi,
Mutluluk yok eşi.
Annem,babam,ablam var,
Dedemler ayrı yaşarlar.

Sık sık,gelirler bize.
Gün doğar evimizde,
Birimiz hasta olursa,
Üzülürüz hepimiz
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

yaren kaba: tam bızı anatmıs
YUNUS EMRE: ÇOK GÜZELL BİR ŞİİR
bahar: çok beğendim senin sayende artı alabilecem
nilay: bu mutluluğun yok bir eşi olsaydı daha iyi olurdu ama çok güzelll
zeynep: çok güzel olmuş annem çok begendi kim yazdıysa ellerinden saglık olsun
jale: cok guzel bir siir kim yazdiysa eline saglik
asy<: anneler günü kütlu olsun
başak: bunun devamıda var
cemre karaca: bence bu çok güzel bir şiir
günçiçek: çok güzel saygılar
Matmazel Zeyno: İşe yaradı Annem mutlu oldu. :) Ve ablamdan ilk Defa öpücük aldım :D
TUANA: GÜZEL
hande: Çok güzel
Sude: Çokkkkkkk güzel
Sponsorlu Bağlantılar