Anne ŞİİRİ
Sponsorlu Bağlantılar
Anne
Beni kollarında büyüttün anne
Ne güzel niniler söledin anne
Sen olmasan ne yapardık anne
Sen büyüttün bizi anne
Seni çok sevdik anne
Mutluduk senle anne
Seni çok sevdik anne
Canımızdın bizim anne
YORUM YAZ
Benzer Şiirler
Şiir Etiketleri
Yazılan Yorumlar
selçük: e işte mısralara dikkat
pelin: güzel
melek: çok iyi deil çok kötüde deil orta
Suelnur: muhteşem bence
yeliz may: çok güzel bence
yusuf: çok beğendim
merve fok: Çok güzel olmuş
EZGİ AKSOY: BAZI YERLER KÖTÜ OLMUŞ BAZI YERLER GÜZEL OLMUŞ
damla akca: Bayıl dımmmm ama yanlışlar var
süper: süper abi şiire bayıldım
özel: anneyi fazla kullanmış
sezen: çok güzelllllllllllllllllll
semanur kalaycıoğlu: Bencede çok güzel
ayşe güzel: çok güzel bir şiir yazanın ellerine sağlık
ela karataş: biraz kısa ama sözleri güzel
nalan kabaktepe: anneciğim seni çok seviyorum.anneler günün kutlu olsun. güzel annem...
Nehir ve Şura: çokkkkkğ güzel bir şii harika ve mutteşemler ötesi bir şiir.güzel mi desen güzel mükemmel desen mükemmel yani bunu yazan kimse harika yazmış. brawo. beğenmeyen çok kötü eder.Ve beğenmenizi tavsiye ederiz. şiir harikaaaaaaaaaa.
fatma zehra: hep anne kullanılmış.
emre yasin: süper olmuş maşşallah
sena karabacak: çok güzel bir şiir ve biraz duydusal süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Havvanur: Çok güzel olmuş ellerinize sağlık cidden çok saolun bunu anneme yazıcam kesin çok beğenicek tekrar çok teşekkür ederim :)
pelin: güzel
melek: çok iyi deil çok kötüde deil orta
Suelnur: muhteşem bence
yeliz may: çok güzel bence
yusuf: çok beğendim
merve fok: Çok güzel olmuş
EZGİ AKSOY: BAZI YERLER KÖTÜ OLMUŞ BAZI YERLER GÜZEL OLMUŞ
damla akca: Bayıl dımmmm ama yanlışlar var
süper: süper abi şiire bayıldım
özel: anneyi fazla kullanmış
sezen: çok güzelllllllllllllllllll
semanur kalaycıoğlu: Bencede çok güzel
ayşe güzel: çok güzel bir şiir yazanın ellerine sağlık
ela karataş: biraz kısa ama sözleri güzel
nalan kabaktepe: anneciğim seni çok seviyorum.anneler günün kutlu olsun. güzel annem...
Nehir ve Şura: çokkkkkğ güzel bir şii harika ve mutteşemler ötesi bir şiir.güzel mi desen güzel mükemmel desen mükemmel yani bunu yazan kimse harika yazmış. brawo. beğenmeyen çok kötü eder.Ve beğenmenizi tavsiye ederiz. şiir harikaaaaaaaaaa.
fatma zehra: hep anne kullanılmış.
emre yasin: süper olmuş maşşallah
sena karabacak: çok güzel bir şiir ve biraz duydusal süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Havvanur: Çok güzel olmuş ellerinize sağlık cidden çok saolun bunu anneme yazıcam kesin çok beğenicek tekrar çok teşekkür ederim :)
Sponsorlu Bağlantılar