Sevgi ŞİİRİ
Sponsorlu Bağlantılar
Sevgi
Ana kucağında ışılayan göz
Göze bakıp yürek vermektir sevgi
Bebekçe dillerden çıkınca bir söz
Söz dinleyip göğüs germektir sevgi
Bulut bulut olup gökten damlamak
Bazı bazı güvercinler yemlemek
Bir muhabbet kuşu sesi dinlemek
Ve hatta doğayı sarmaktır sevgi
Kiminde suçludur kiminde kadı
Kiminde şen şakrak kiminde cadı
Yaramaz olan O haylaz evladı
Gün geldiğinde hoş görmektir sevgi
Elinde bastonu kısık gözleri
Anlatır geçmişi her bir sözleri
Hayata yansıyan böyle yüzleri
Buket buket canım dermektir sevgi
Yunus’lar misali aşkı duymanın
Mecnun olup çölü hiçe saymanın
Bir an bile ey! dost gönül koymanın
Adını ortaya sermektir sevgi
Bu Dünyada zaten gülenler belli
Lakin kıtalarda ölenler belli
Minik bedeniyle solanlar belli
Bununda farkına varmaktır sevgi
Her dem sevgi olsun yaşam gereği
Güzel niyetlerse destek direği
Bir hoş tutmak için küskün yüreği
Hoşgörüyü kalbe örmektir sevgi
Şöyle dur Hürdemi sevgi öndedir
İnsanoğlu insan zaten candadır
Maneviyat özde yani sendedir
İlla yücelere ermektir sevgi
Hürdemi Nevzat Bayramoğlu
YORUM YAZ
Benzer Şiirler
3 - Beraberiz Biz
Şiir Etiketleri
Yazılan Yorumlar
ben: Çok uzun ve guzel
Bben: Çok güzel çok uzun. Satırları var ama güzel
melis: pek hoşuma gitmedi bence o kadar da uzun değil nazlıcığım
Fadime: Sevgi değilde saygı gibi olmuş
hatice nur: Biz bir yarismaya kaltilcaktik bundan ornek alip Yazicam saolun var olun
Cem: Çok güzel. Bir. Şiir
esra nur tuncal: elerinize sağlıkk
seyra: saolun çok yardımcı oldu yarın okulda söyliycem inşaallah güzel söylerim
serdar yaman: gerçekten akıcı bir üslubunuz var çok beğendim. bazı şiirlere anlamsızca övgü dolu yorumlar yapılırken şiirinizin hiç yorumlanmamış olması çok acı.. bu sizi etkilemesin kesinlikle çok başarılı tebrikler...
nazlı: çokuzun
ede CEBECİOĞLU: Çok. İsime yaradiı
Bben: Çok güzel çok uzun. Satırları var ama güzel
melis: pek hoşuma gitmedi bence o kadar da uzun değil nazlıcığım
Fadime: Sevgi değilde saygı gibi olmuş
hatice nur: Biz bir yarismaya kaltilcaktik bundan ornek alip Yazicam saolun var olun
Cem: Çok güzel. Bir. Şiir
esra nur tuncal: elerinize sağlıkk
seyra: saolun çok yardımcı oldu yarın okulda söyliycem inşaallah güzel söylerim
serdar yaman: gerçekten akıcı bir üslubunuz var çok beğendim. bazı şiirlere anlamsızca övgü dolu yorumlar yapılırken şiirinizin hiç yorumlanmamış olması çok acı.. bu sizi etkilemesin kesinlikle çok başarılı tebrikler...
nazlı: çokuzun
ede CEBECİOĞLU: Çok. İsime yaradiı
Sponsorlu Bağlantılar