Annem Şiiri
Anneciğim,anneciğim
Seni çok severim
Benim melek annem
Seni çok severim bilirsin!
Bunu sende dersin.
Beni yiyeceğini söylersin
Benim melek annem
Bazen bana kızarsın,
Ama sonra geçer
Gider bu kızgınlıklar,dargınlıklar
Sen işten gelince
Neşe dolar içime
Son kez söylüyorum
Ben seni çok seviyorum
Ekleyen : Eylül Başak Kaya
YORUM YAZ
ALÌM çetinkaya : Cok begendim
sıla : Yaaa çok güzel
Yazılan 3 yorum görüntüleniyor.