Annelerin Güzeli Şiiri
Annelerin güzeli
Sen korudun hep beni
Geceleri salladın hep beni
Uyutmaya çabaladın
Senin emeğin üstümde çok anneciğim
Seni çok seviyorum
Anneler günün kutlu olsun
Ellerinden öperim
Ekleyen : buse çoban
YORUM YAZ
eda aşkın : güüzeeeeeel
aslı : çoook güzel.biraz daha uzun olmalı
eda : çok güzel harika
hicret karal : çok beğendim.tüm annelere tavsiye ederim
hürmüz satık : çok beğendim
Yazılan 6 yorum görüntüleniyor.