Anneciğim Şiiri
Sen beni doğurdun,
Adımı Melek koydun.
Beni hiç bırakmadın
Canım anneciğim.
İşte büyüdüm okula başladım,
ders çalışırken hep yardım ettin
Seni seviyorum anne
Anneler gününü kutluyorum.
Ekleyen : Melek Naz Erel
YORUM YAZ
Merve gökmenoğlu : Çok güzel yaaaaaaaa,
helin : *çok güzel olmuş
helin : *Çok güzel olmuş*
ebru kakakaş : çok güzel
osman : iyi
ülker : bebegim bana şiir yazmış da haberim yok tesadüf gordüm bende seni çoookkk seviyorum nefesimmmm
Yazılan 7 yorum görüntüleniyor.