Anne (Sıla AYDINÖZ) Şiiri
Beni besledin,büyüttün
Yemedin,yedirdin
Bu işler emek ister
Sana teşekkür ederim
Bu borcunu ödeyemem
Ne yapsam sana anne
Bir gül getirdim sana
Sevginle kucak aç bana.
Ekleyen : SILA AYDINÖZ
YORUM YAZ
Azra cakır : Cok guzel olmus sıla
Sıla Aydınöz : O zaman bende hepinize teşekkür ediyorum .
sıla : çok güzel bir şiir
beyza : Çok güzel birşiir
SONGÜL MERCAN : çok hoş bi şiir beğendim :)
yağmur : güzel çok beyendim
Ayça : çok güzel bir şiir
BEYZA : ÇOK GÜZEL
sevgi arslan : Harika bayıldım
aliye : Merhaba çok güzel bir şiir olmuş
Yazılan 11 yorum görüntüleniyor.