Anne Şiiri
Senin sesinle
Ninnilerine uyudum
Güzel sütünle
Doydum ve Acıktım
Annem benim annem o
Severek büyüttün
Konuşmayı öğrettin
Annem benim
Ekleyen : Beste YILDIZ
YORUM YAZ
ali karatop : beste yıldıza çok ama çok tesekkür ederim
sudenaz : çok güzel bir şiir annem duygulandı yaaaa
özge : Aslında şiir güzel ama bazı kafiyeler bana göre uymamamış yani şiir demek ritimli sözlerle, seslerin uyumudur.Bu yüzde şiir yarışması olsa ben bu şiire'e onun üstünden 6 veriyorum.
Eylül azra akmaz : sizin şiirinizi çok beğendim anneme yazacağım ama annem sizin dediklerinizin daha iyisini yapar bütün annelere anneler gününü kutluyorum
ezgi : Çok güzel olmuş ama fazla güzel sayılmaz.....
suna : güzel şiir
cemrenaz şahin : çokkk güzell ya
çokkkkkkkkkkkkkkk beğendim : ellerinize sağlık sizin sayenizde öğretmen şiirlerimize pek iyi verdiii. çoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ederiz saygılarla bu sayfadan ayrılıyoruz
Yazılan 9 yorum görüntüleniyor.