ANNECİCİM...! Şiiri
ANNEM CANIM ANNEM
YILLAR YILI ÇALIŞTI
SAÇINI SÜPÜRGE ETTİ
HİÇ OF DEMEDİ
ANNEM CANIM ANNEM
ANNEM CANIM ANNEM
HEP ÇALIŞTI HEP
HER GÜN ÇALIŞTI
EVİMİZİN NEŞESİ
ANNEM CANIM ANNEM
Ekleyen : HÜLYA KOÇAK
YORUM YAZ
Mihriban : Gerçekten çok güzel karta bu şiiri yazdım
zeynep kaya : güzel
yağmur : Tam anneler günü için anneme bu şiiri yazacağim
sıla : süpermişş
TUBA KOÇYİĞİT : Anneme söyledim ve çok beğendi
Melek : Çok güzel anneler gününe bu şiiri yazacağım.
Furkan : annelerin hakkını kimse ödeyemez! herkesin anneler günü kutlu olsun
Aygül Akman : Çocuklar hepiniz annenizi çok sevin ve üzmeyin
dilan : çoooooooook güzel canım anneme
melike : Dunyadaki butun annelerin anneler gununu kutluyorum
EDANUR BOZ : Dünyadaki bütün annelere anneler gününü kutluyorum. ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. Annemi çok seviyorum.
furkan gözcü : inşallah dediklerinizin hepsi kabul olur amin()...
Küçük Ağa : evet anne hakkını ödiyemeyiz.
merve : çok güzelbir şiir olcak anneme
Yazılan 15 yorum görüntüleniyor.