29 Ekim (İrem Yıldırım) Şiiri
bu bayram hepimizin,
herkes kutlamalı,
eline iki bayrak alıp sallamalı,
bu bayrada her yer bayrak olmalı.
geldi bayram herkes kutlamalı.
okullarda, evlerde, iş yerlerinde:
asıldı bayraklar geldi işte bayram.
Ekleyen : İrem YILDIRIM
YORUM YAZ
Yazılan 1 yorum görüntüleniyor.