10 Kasım Şiiri
10 Kasım geldi işte!
Üzgünüz biz milletçe,
Atatürk’ü anarız,
Yas tutarız birlikte.
10 Kasım geldi işte!
Keder doldu gönlümüze,
Atatürk’ü anarız,
O bizim kalbimizde.
10 Kasım geldi işte!
Koşarız Anıtkabir’e,
Atatürk’ü anarız,
Bayraklar elimizde.
Ekleyen : sinem arslan
YORUM YAZ
ismini vermekistemeyen : atatürk tam anlatmış yurtta barış dünyada barış diyelim
sabrina : çok güzel şiir
yazar : Yazarı kim bu şiirin
eda teksöz : o kadar güze ki biraz daha uzun olabilirdi.
yıldırım paartopilo : Allah için şiire bakın :D :D :D
esmanur bölükbaşı : Güzzel
adsız : Şiirin çok güzel
seçil : bayıldım çok güzel tam istediğim gibi
zeynepelçin : çok güzel
seda nur yılmaz : güzel
irem gündoğan : Çok guzel elinize sağlik
melina powen : çok güzel bir şiir
çok güzel bir şiir bulmuş sunuz . : Merhaba ben Naz. Bu gün bu şiiri buldum ve ben bu şiiri çok beğendim. Bu şiiri bulduğum için çok mutluyum. Teşekkür ederim.
tuana atac : muhteşem sağol sinem arslan ödevim 1. cilikle sergilendi
Yazılan 15 yorum görüntüleniyor.