0 İle O Harfi Şiiri
İnce ayar mı gerek,”0” standart sayılır,
Bazen karışıyorlar, bir harf ile aynıdır…
Haddimize düşmez ya, şifre gibi yerlerde,
Karıştırılabilir, ölçüsüz biçimlerde…
“0” birazcık zayıf, “O” ise biraz şişman,
Bazen ince yazılır, bazense koskocaman…
Mehmet Tevfik Temiztürk
Ekleyen : Mehmet Tevfik Temiztürk
YORUM YAZ