Mevsimler ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Mevsimler


Mevsimlerin hepsi ayrı güzel,
Evrende dört mevsim var.
Ver el ele tutuşalım,
Sevgi ile kucaklaşalım.
İlkbahar,yaz,sonbahar,kış,
Mutluyuz biz hep birlikte.
Leylekler gelir ilkbaharda,
Eğleniriz mevsimlerin arasında,
Renk verir mevsimler dünyamıza.
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

ahmet : çok güzel bir şiir
hayrunnnisa : çok güzel bir şiir yani
songül : bence bunu öğretmenim beyenir
yiğit : çok güzel bir şiir çok içten
efe ballıoğlu : çok işime yaradı
ezel : Süper
ensar : güzel
efe güder : Çok güzel mış?
sudeeeeeeeeeee : mevsimleri çok seviyorum
ezgi ay : ödevim vardı ödevime en uygun olan şiir buydu çok güzel
Harun : çoooooooook güüüüüüüüüüzel
ezgi KARASU : Harika süper muhteşem bayıldım çok güzel
karagöz : çok güzel
İbrahim Selçuk : Ödevim için çok lazım oldu
BÜŞRA KIZILOĞLU : ŞİİR ÇOK GÜZEL
ahmet altınbaş : Çok iyi abi ya dersim için çok uygun tşkr
Asuman : Çok guzel
murat : her mevsim ayrı güzel
Melike : çoooook güzel bu şiir gerçekten çok güzel.....
melike : Güzellllllllllllll
elifsu : guzel gibi ama begendim
leyla kuş : harika
fatmanur özdemir : çok tşk ediyorum ödevlerime yardımcı oldu bu şiir
eylül : güzel
refia : bu şiirler çok güzel her kesin okumasını tercih ederim siz beğenirmisiniz bilmem beğenirseniz çok mutlu olurum refia
refia : çok güzel bayıldım
emir : Çok teşeekkür ederimmmm
BEREN ÖZ : ÇOK TŞKL ÖDEVİM İÇİN BANA KATKIDA BULUNDUNUZ TAM KONUYLA İLĞİLİYDİ
elif koç. : şiirçok şiir çok kötü abi.
mehmet emin : Çok güzel ödevim için çok uygun
elif mur erdem : güzel olmamış daha çok çalışmalısı puamım 0
Şevval Pilatin : İsıme çok yaradı
rojda : çooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güüüüüüüüüzzzzzzzzzzeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll
GİZEMNUR : ÇOK GÜZEL
ahmet : süper
nehoş : güzel
ece aykut : Süpemiş
Hakan : Çooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel
irem : yazla ilkbaharı çok seviyorum
EYLÜL YAVUZ : çççççççççççççoooooooooookkkkkkkkkkk gggggggggüüüüüüüüüüzeeeeeeeeellllllll
geri zekalı çağan : Şuan kardeşime ödev yaptırmaya çalışıyorum ama bana salak diyip sinirimi bozuyo geri zekalı ama siteniz bize çok yardımcı oldu sağolun :D
sıla masa : bu mevsim şiiri çooooook güzelmiş :)
EYLÜL ŞENER : TAMDA BENİM İSTEDİĞİM BİR ŞİİRDİR.
Sponsorlu Bağlantılar