Ağaç Sevgisi ŞİİRİ

Sponsorlu Bağlantılar

Ağaç Sevgisi


Kucak açarsın herkese
Bu dost, şu düşman demeden
İyilik yaparsın herkese
Bir karşılık beklemeden.

Güzel yurdumun süsüsün
Bulutlara dal uzatan
Kuru, yeşil örtüsüsün
Gölge veren, dal uzatan,

Ne kadar çok çeşidin var
Elma, armut, meşe, kavak
Tatsız geçer sensiz bahar
Sensiz toprak olur kurak.

M. Necati ÖNGAY
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

mehmet : bu her neyse kitabımda var
emirhan : 0 almamak için hayatımı kurtardınız
osman : teşekkür ederim
nejbir güneş : Harika hatta süper
MİNE AYHAN : SÜPER
betül : Cok sagolynn cok isime yaradi
beyza : güzel bir şiir
emir berke zincidi : merhaba arkadaşalr hayranım varmı da bu arada şiire bayıldım
batu : yaaaa çok güzel ben bu şiiri deftere yazdım uzun olsada olmasada
deniz aytaş : dersimde çok işe yarıyacak mutlaka ödevime yazıcam
deniz aytaş : çok güzel bir şiir bayıldım
yeliz : çok güzel
mira : Çok güzel şiir
Buse : bayıldım hocama gösterccem :))
süper bayıldım : bayıldımmmmmmmmmmmm
Ceren : Mükemmel bir şiir. Bunu ödevime mutlaka yazmalıyım. Bence öğretmenim ve arkadaşlarımda bu şiiri çoooooooooooook beğenecek.
Ciciş : Bu çok güzel bir şiir. Bunu mutlaka ödevime yazıcam. Öğretmen de çok beğenecek bence
İşir : Çok güzel şiir
rio : süper
özge Gürel : çoooooooooooooooooooooooook hariki
mirza : çoooooooooooooooook güzel bi şiir yazanın ellerine sağlık
nurhan anılan : çok güzel
elif keskin : bayıldım
sena sarı : dersime çok işe yaradı çok güzel inşallah herkes beğendim o kadar güzel
sena sarı : şiir çok güzel
sena : şiir çok güzel
Berfin Kezer : Çok güzel olmuş.
merviş. : Tesekkurler.begendim.
ebrar : çok güzel ama çok kısa
bilal : harikaaaaa bir şey
ece : harikaaaaaaaaaaaaa çok teşekkür ederim
öykü : harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ali Bulaç : Çok güzel olmuş
Li : Çok güzel olmuş
münür dağgül : dünyanın en güzel şiir
deniz : cok güzel
hatice : güselmiş
ZEYNO YAREN : ÖDEVİMDE KULLANACAĞIM
muhteşem : çok güzel olmuş ve muhteşem
ece kormaz : çak bi selam sen bana alev alev yanışımaaa can verir alanlı taşlara sen de bana sen de bana
emine : yarışma için güzel olabilir
ece : vav super
ece : ben bu şirleri çok sevdim yaaaaaaa
dedi dua : Harika
fatmanul yılmaz : siir böyle olur
asel : süper olmuş
mehmet yılmaz : şiirinizi çok beyendim sizi tebrik ederim
asrın serdar öğer : çok güzel ödevime çok yardımcı oldu çok başarılı
pelin : çok güzel olmuş
ahmet eren : çok güzel :D
hevin özüm çabuk : bu şiir çok güzel
büşra : güzel ama çok kısa
Mira ZELONAKA : Bütün sitelere bakıyorum hep bu şiir güzel daha güzel bir şey yokmu
MERYEMCE : ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR
damla : çok teşekürler
büşra kaya : bu çok güzel şiir
Ayşe Kara : Şiir çok güzel fakat devamı var hissi verdiriyor.
İREM : BAYILDIM ÖDEVİM İÇİN ÇOKİYİ OLDU SAĞOLUN...
irem : bayıldım ödevim için harika oldu teşekkürler:D
ecemya : çok güzel bir şiir olmuş.ellerine sağlık .ÖDEVİME ÇOOOK YARDIMCI OLDUN
Zinnur : Çok güzel şiir
çicek : cok güzel
berfin bal : çok beğendimmmmm
berfin : çok beğendm
toygar berat daşoli : şiir dediniz böyle olur ya
............... : iddare eder
ali : beğendim
esra nur durna : ama sadece bır tane benım ısımı gormuyor bırkac tane daha var mı
elif korkmaz : tebrik ediyorum çok beğendim
erkan : Çoook güzel olmuş yaaa:) :)
Boray Yaldız : Çok güzel bir şiir!
alihan tüylü : cok güzel ben sevdim
alihan : çok güzel ben sevdim.
alihan : güzell sevdim
ayşe saraç : süpe yaaa
sikici king : harika ödevimde çok işe yaradı
beydoş : süper
beydoş : güzel olmuş ama biraz daha uzun olsaydı daha iyi olabilirdi
h.sena : bu harika
zilan kaya : çok güzel bir şiir
m.necati öngay : güzelmiş
ardalevent : yarın öğretmenime okuyacağın iyi yazmışsın abi
nisa : çook güzel
ilayda : çok güzel şiir
gamze : güzel deyil süper yaaaaaa
sudenaz yılmaz : ben bu şiire bayıldım bayıldım
damla : daha güzel ve daha kısa şiirler bulabilir misiniz
ANIL TUNER : ÇOK GÜZELDİ ÇOK BEĞENDİM
kaan : çok güzel
sayın aslı güneş : çok güzel bir şiir olmuş efendim
aslı güneş : çok güzelbir şiir olmuş
kaan nuri güler : bence çok güzel bir şiir abi yaaa.
nisanur duran : agaç sevgisi şiiri çok güzelmiş
YUSUF BAŞAR : ÇOK GÜZEL ŞİİR
ırmak : çok güzel bir şiir..
ELİF : VAV SÜPER
meryem nur : garip bir şiir
oguzhan pezik : çok güzel olmuş
M'etehan C'emiloğlu : GÜZEL OLDUĞU BELLİ
ömer : güzel:D
Sponsorlu Bağlantılar