Bulut Kardeş ŞİİRİ

Reklamlar

Bulut Kardeş


Bu yaz geçti yine kurak
Bulut kardeş yağmur bırak
Toprak gülmez olmuş çorak
Bulut kardeş yağmur bırak

Dereleri şarıldamaz
Çeşmeleri şırıldamaz
Irmakları gürüldemez
Bulut kardeş yağmur bırak

Sesler kesik derelerde
Çayır çimen nerelerde
Neşe kaldı gerilerde
Bulut kardeş yağmur bırak

Çiçeklerin dalı bükük
Dağlar kokmaz oldu kekik
Kurdun kuşun boynu çökük
Bulut kardeş yağmur bırak

Sudur bizi canlı tutan
Yağmur cana canlar katan
Damla damla yağmur atan
Bulut kardeş yağmur bırak

Muallim Ayhan Bingöl
YORUM YAZ
Yazan :
Yorumunuz:(Onaylandığında görülebilir...)

Yazılan Yorumlar

esra : çoooooook güzell olmuş hocam tebrikler 100
esra : çok güzel olmuş başarılarınızın devamını dilerim
merve dağıstanlı : hocam çok güzel olmuş ama birazcık uzun :)
hanife yıldırım : hocam çok güzel bir şiir tebrik ederim :):):)
mehmet emin ceylan : merhaba ayhan hocam aşşağıdaki arkadaşımın yazdığını onaylıyorum ve iyiki bizim öğretmenimizsiniz siz sadece bilgi değil insanlıkta öğretiyordsunuz canım hocam :)
mervan yusuf şahin : merhaba ayhan bey şiiriniz çok güzel bir şiir olmuş benim öğretmenim olduğunuz için büyük gurur duyuyorum iyiki benim hayatımdasınız :)
misafir : biraz uzun ama
elifnur öçal : çok güzel 100 aldım
fahri karabulut : performansım için çok yararlı oldu ayhan bingöle teşekkürler
melisa : uzunnnnnn olmuşş
ırmak nur : bu şiiri fon müziğiyle söyliyeceğim teşşekürler bu şiir olmasaydı halin yaman olurdu
nazlı öz : sağalun ödevim için yardımcı oldunuz
ceren : güzel bi şiir ama birinci kıta hoş olmamış
kevser açar : bu şiiri çok beğendim özelikle sudur bizi canlı tutan yağmur cana canlar katan damla damla yağmur atan bulut kardeş yağmur bırak kısmını çok neğendim
beyza : ögretmenim çok beyendi
Ayhan Bingöl : Teşekkür ederim...
ZEYNEP AK : çok güzel teşekkür ederim
merve çevko : çok güzel salun
esra usluoğlu : çok güzel olmuş bence benim puanım 100
emre çevrim : çokkkkkk güzzzzzeeeeelllll:)
emre çevrim : teşekkürler bu siteden çok faydalandım ve şiir çok güzel
f : güzel olmuş
gözde : çok sağolun
menekşe : çok güzel olmuş ellerinize sağlık
merve : herkes beğendim diyor
gökan : çok güzel bir şiir
efe karaca : bu ne ya okurken canım çıktı
berfin : işte güzelde sayılmaz
canselcik : bayıldım. :) ayhan bingöle sevgiler çok teşekkür ederim.......
şeyma raziye : harika olmuş süper yaaa çok güzel
şeyma : çok güzelmiş gerçekten yazanın ellerine sağlık çok güzelmiş çok işime yaradı
enes : güzel
gizli : çok güzeldi harika bir şiirrrrrrrrrr...
bilinmeyen : hm güzelmiş :)
beril : çok beğendim :)
muallim ayhan bingöl : Yorumlarınız için teşekkür ederim
efe : güzell şiir
meris : şimdi ikinci okuyusum daha iyi anladım elerinize sağlık ama bunu yazmasıda var
meris : super bi şiir ayrıca odevime cok yardımcı oldu aradım siirlerin en güzelide buyduuu yazzanın ellerinden dert gormesinnn
melek : çok güzel bir şiirrrrrrrrrrrrrrr.
munise : çok işime yaradı çok teşekkürler... :)
zeynep : Siiir suüpeeeeerrrrrrrrrr
Ayse : Teşekkürler performansımdan 100 Alacağıma emini. Allah razı olsun
Ayşe Rana Aksoy : Harika bir şiir teşekkür ederim öğretmenim çok beğenecek
halil : bu şiir çok güzel bir şiir çok beğendim herkesin okumasını tavsiye ederim eğer bu şiiri beğenmiyen varsa lütfen şiiri bir kez daha okusunlar umarım bu şiiri çoğu insan beğenmiştir bu şiir çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel
sahra : çok güzel bir şiir bence her keze tavsiye ederim
ceren : çok güzelmiş ama ben ortaokulum
Görkay Meşeci : şiir çok güzel . çok tşk :D :)
feyza akman : çok güzei şiir bayildim
behlül : teşekkürler işime yaradı muallim ayhan Bingöl çok güzel yazmış
behlül : süper ama uzun malesef
elif atay : bu şiir çok güzel bir şiir çok beğendim herkesin okumasını tavsiye ederim eğer bu şiiri beğenmiyen varsa lütfen şiiri bir kez daha okusunlar umarım bu şiiri çoğu insan beğenmiştir bu şiir çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel
elif atay : çok güzel bir şiir bu şiiri herkesin sevmesini ve okumasını tavsiye ederim
zeynep sude çelebi : süpeeer
zeynep sude çelebi : çok güzel çok işime yaradı
esra mrb : çok güzel bir şiir!
gül : bence şiir biraz daha uzamalıydı çünkü muhteşem ve harika ötesiiiiiiiiiiiiiiiii
ayşe : harikaaaaaaaaaaaaaa
zeynep : çok teşekkürler ya sizi seviyorum 100 aldım sayeniizde :*
Ayşegül Erdoğan : güzel bir şiir ödevimde çok yardımcı olacak.
Ayşegül Erdoğan : ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy çok beğendim
halil : bu şiir ödevime çok yaradı bunun sayesinde artı aldım.teşekkürler.
çok bAYILAN ŞAHİR : ÇOK GÜZEL :))) SÜPER :);)
bs : çok güzel
venüs güzeli : çok teşekkür ederim çooooooooooook güzel bir şiir ödevimde çok yardımcı olacak.
bahar : çok güzel, harika
merve : çok beğendim
kemal içel : helal olsun muhteşem bir şiir
İPEK : Çok güzel,harika bayıldım.
zeynep : bu şiir ödevime çok yaradı bunun sayesinde artı aldım.teşekkürler.
hümeyra : harika bir site herkese teşskür ederim
sindirella5 : çoook güzel
misafir : çok süperrrrrrrrr olmuş
misafir : güzel olmuş işime yaradı !!!
gamze : bu şiir çok amaçok güzel
ali aldırmaz : çok güzel abi şiirin mükemmel olmuş
şeyma : çok çok güzel olmuşş emeğe saygı lütfen :)
sueda karaca : gerçekten harika bir şiir
muallim ayhan bingöl : çok güzel olmuş
mualim ayhan bingöl : çok güzel bir şiir olmuş. çok beğendim şairinin ismide güzel yani kısaca bayıldım.
john : wery wery good
sponsorlu bağlantılar